boekencadeau

02:15 Stéphanie 0 Comments

Hallo allemaal,

Naast koken en bakken zijn er nog andere dingen die ik heel erg leuk vind. Gaandeweg zullen jullie die ontdekken op mijn blog.

Een daarvan is Zweden. Prachtig land boordevol geweldige mensen en adembenemende plaatsen. 

Mijn fascinatie voor zweden begon allemaal zo'n 5, 6 jaar geleden. Ik woonde toen een tijd in Stockholm. Een stukje van mijn hart is daar gebleven in dat wondere land. Over de avonturen die ik daar beleefde, hoor je ongetwijfeld nog. Ik hield er een dagboek bij, misschien zet ik dat nog eens online bij gelegenheid.
Ik kan ook een mondje Zweeds en was blij verrast toen mijn vriend gisteren met een Zweeds en twee Deense boeken naar huis kwam! Deens lijkt wel wat op zweeds dus kijk er enorm naar uit om aan die boekjes te beginnen!







Ohja, vannacht is Sinterklaas ook langsgeweest. Hij bracht me een Engelstalig gedichtenboek én een zuurstok!
Omdat die lieve Sint vandaag jarig is, maak ik brownies of een bronwnietaart. Het resultaat en recept post ik later vandaag.

Wat bracht Sinterklaas bij jullie?


You Might Also Like

0 reacties: